onsdag 11 april 2012

Våra egna gissningar

Eftersom att ni läsare är så duktiga på att gissa på ankomst,
så ska inte jag och sambon vara sämre :)
Gissningarna följer nedanför bilden.
Nu är nämligen två av bilderna vi fick med oss hem från 3D/4D ultraljudet inramade, och på det översta ser ni en bebis som har öppna ögon och har tårna uppe vid mun.
På det under är det en bebis som ler.
Två bilder från 3D/4D ultraljudet
Jag tror att det kommer en liten pojk på vår månadsdag, alltså den 12/5. 
3 365 gram och 50 cm!

Viktor tror att bebis kommer den 14/5, 3 500gram och är 48 cm! 

3 kommentarer:

  1. Hej och tack för kommentaren/gissningen!
    Roligt att läsa om nån mer som är gravid, spännande att se vad det är för busar som ruvar i magarna. :)

    Vi valde att inte kolla könet denna gång, men hade jag gjort ett 3D/4D ultraljud hade jag nog inte kunnat hålla mig. :)

    Jag gissar att ni får en tjej den 12 maj, 3879 gram och 50 cm.

    SvaraRadera
  2. det ser ju ut att bli en bedårande liten bebis!! Vilka fina bilder ni fick :) vi ska på ul nästa vecka, hoppas på lika fina bilder!

    SvaraRadera