fredag 13 april 2012

Hemma

Nu är jag hemma efter ett par timmars fika och prat på Centralkonditorit i Väderstad.
Urmysigt ställe, i äldre stil!
Bäst av allt var sällskapet, och det är så skoj att träffas och prata av sig :)
Snart har lille Elliot en liten kompis, förvisso kanske det är ett tag kvar tills de kan leka...
Enligt min gissning så kommer bebis den 12/5, vilket innebär att vi om en månad är föräldrar.
Hur otroligt är inte det!
Sen får vi självklart se om bebis redan kommit då, eller om den trivs så bra att den stannar kvar lite till.

Köpte med mig lite nybakat bröd hem. Så till frukosten i helgen kan vi njuta av det.

Nehe, nu väntar jag på att Viktor skall komma hem. Sen blir det en tur till stan för att handla mat.
Vi hade beslutat att grilla idag, men det regnar nu... så det får nog bli tacos istället...

1 kommentar:

  1. Ja det är riktigt gott. Flingsalt har jag alltid men kanel har jag inte testat. Kanske får göra det nästa gång =)

    SvaraRadera