torsdag 19 april 2012

Tidig vattenavgång

Bigmama
Här kommer en liten hälsning från fröken gravido, endast en månad kvar!
Idag har vi fått besöka sjukhuset i Motala, 
de misstänkte nämligen att jag drabbats av tidig vattenavgång (eller vad det kallas).
Men allt såg fint och bra ut, och via ultraljud såg vi att bebis var fixerad.
Just nu så busar bebis med mig, och drar fötterna längst med revbenen.
Tokbebis!!!
Skönt att allt såg bra ut, och nu hoppas vi att h*n vill hålla sig inne i två veckor till,
sedan är h*n välkommen <3
Kändes dock lite lustigt att tvingas packa in bb-väskorna i bilen,
och inte veta om vi skulle få åka hem igen...
Men nu är vi hemma igen, och jag har intagit min plats i soffan.
Ska sätta på reprisen av big brother snart, och se vad som hänt där.

5 kommentarer:

  1. Oj så spännande!!
    Hoppas den vill stanna lite till och växa till sig :)

    SvaraRadera
  2. SV; Det är skitbra, har sett flera avsnitt så du lär inte bli besviken =D

    SvaraRadera
  3. Skönt att allt var bra med bebis, snart snart är det dags att åka in igen och komma hem som en liten familj <3

    SvaraRadera
  4. Hur kommer de sig att de misstänker tidig vattenavgång? Hur märker man sånt?

    SV
    O fy! Jag tycker att de gör skitont när de trycker på muffbenet för att mäta sf måttet. Men de har med min foglossning att göra :S

    SvaraRadera
  5. Vad spännande! :D Hoppas att bebisen stannar i 2 veckor till, men sen får den allt komma ;)

    Sv: Tack för din gissning! :D Har lagt upp det på listan.
    Kram

    SvaraRadera