onsdag 25 april 2012

Onsdag

I Smögen 2011
Onsdag och solen vill titta fram, dock så verkar de där jäkla molnen vara i vägen...
Min lilla Whisky sötnos ligger på soffan och gosar,
det är nämligen han som blir sur när jag bestämmer mig för att gå upp.
I protest så lägger han sig och ser sur ut på soffan :)
Vi väntar på att syster ska komma, för det ska barnvaktas ett par timmar kring lunch.
Lilla Axel skall komma hit och busa!

Idag slängde jag på mig ett par gravid-leggins som inhandlades i mitten av graviditeten,
dessvärre insåg jag att de nu sitter ganska tajt - har en bebis som protesterar över resåret i midjan.
Lustigt att det lilla livet där inne kan känna sånt ;)

1 kommentar:

  1. Jo, bebisen i min mage klagade redan jättetidigt på resår under magen! Två par mammabyxor jag köpte som var av den låga varianten ligger helt oanvända haha :D de är kräsna!

    Sv: åh ja du, jag bara hoppas och ber att jag slipper gå över tiden! Ska kanske ta och packa bb-väskan nu! Var du inte nervös när du åkte in när du trodde vattnet hade gått? Jag var i sån chocktillstånd jag knappt kunde prata haha

    SvaraRadera