måndag 2 april 2012

Måndag


Då var måndagen återigen här, och vi går in i påskveckan.
Mycket godis kommer ätas, åtminstone här hemma ;)

Nu ska jag snart ta en dusch och göra mig klar inför eftermiddagens bestyr uppe i Linköping.
Kanske är det så att vi kommer hem med en ny bil, vem vet!
Ska även försöka få ihop någon timmas studerande innan, så att jag har möjlighet att göra klart det mesta innan bebis kommer.
Tänka sig att dagarna bara rusar förbi, och idag är det 47 dagar kvar - vår busbebis!

Då det är klarblå himmel idag också, så ska jag försöka hinna med en promenad med Whiskypojken också.
Men oj vad jag ska hinna massa grejer idag. Resterande få göras i morgon, eller i övermorgon, eller kanske dagen efter det...

1 kommentar:

  1. Sv: Tack! :D Vilken fin mage du har fått! Inte långt kvar nu :) Har ni fixat iordning bebisens lilla hörna? Med säng och sånt menar jag.
    Kram

    SvaraRadera