söndag 22 april 2012

Ny vecka

Igår gick vi in i ny vecka - vecka 37!
Vecka 37
Familjen
Fick inte några bra bilder igår, men den som alltid blir bra på kort är vår Whisky :)

Helgen har varit bra, och jag hade sådan motivation till att städa tidigare. Viktor håller på med räcket till ovanvåningen. Men jag fick lite "hugg" i magen, så beslutade mig för att ta städningen i morgon och läsa bloggar nu istället.
Så spännande att kika in på bloggarna efter en helg, och nyfiken på om någon har fått bebis av er :)

2 kommentarer:

  1. SV
    haha jaaa verkligen mycket grejer och mycket pengar som har bränts :S
    Åh ja går in i v 30 idag.. Känns som slutspurten nu :D

    SvaraRadera
  2. 26/4 säger du... Hmm, nu är det 23:e och jag har faktiskt börjat få lite förvärkar under natten så jag hoppas att du har fel. ;-)

    SvaraRadera