måndag 23 april 2012

Paprika

Hej på er,
hoppas ni alla haft en fin helg!
Här hemma har vi tagit det lugnt, och blivit rastlösa. Men det gäller att vila lite nu innan bebis kommer :)

Idag testade jag något nytt; rostad macka, med paprika ost och paprika på. Till det blev det ägg och oboy!

Mums så gott det är, och under hela graviditeten har frukosten varit min favorit på dagen. 
Det är ofta som jag på kvällen går och längtar efter mina frukost-mackor...jag vet att jag är lite tokig men aja!
Nu på senaste här även två mackor börjat intas på kvällen, detta för att inte vakna snorhungrig på natten...

Idag blir det att ta det lugnt och städa lite här hemma. Vila lite på soffan, och promenad med Whisky.
Såhär såg det ut på kvällspromenaden igår, tokiga Whisky som gärna vill bada fick nöja sig med att kolla på fåglarna som simmade och badade.
Kvällspromenad den 22/4 2012
Sol och varmt idag föresten, och snart ska utemöblerna plockas fram.

I brist på blogg-inlägg så tänkte jag ta en rundvisning i huset vårat.
Vad sägs om det?

2 kommentarer:

  1. Nädu... jag önska jag kunde säga att jag har börjat känna nåt men det har jag inte! Jag har ju mer och starkare sammandragningar än innan, men jag tror knappast de betyder nåt mer än att livmodern övar!

    Ska vi kul med rundvisning i huset =)

    SvaraRadera
  2. Sv: Jaha okej! :) det förstår man ju. Vi hade riktigt tur som fick komma in och kolla på BB här i Lycksele, dagen innan hade det varit proppfullt med mammor och barn, men vi hade tur att det var bara omföderskor så dom hann fara hem innan vi skulle dit och kolla. Jag har varit på BB och jobbat en sommar så för mig var det inte helt nytt, men det var himla intressant att se allting för snart kommer man ju själv ligga där :)

    Hoppas allt är bra med dig och magen! Och vad kul med en rundvisning i huset, ser jag framemot! :) Kram på dig

    SvaraRadera