fredag 27 april 2012

Klänning

Hej på er,
då var vi hemkomna igen. Nu ska vi snart ut på en promenad, och busa av Whisky lite.
Sen blir det att tända grillen - idag bjuds det på grillad kotlett med potatissallad.
Mumsens!
Till efterrätt blir det egen-gjord hallonglass och choklad.

Viktor köpte lite kläder förut, och jag fick en ursöt klänning. 
Kulan gör att den mer liknar en tröja, 
men den kommer invigas på tisdag då det är namnkalas för systersonen Axel.
Sen när kulan försvunnit så kan jag förhoppningsvis också ha den :)

Denna blev det!
Nehe nu ska jag ta och tända lite lampor, då det blev dystert och mörkt.
Jag önskar er andra en härlig och mysig fredag!

3 kommentarer:

  1. Men Gud va gott jag vill Ju också ha den goda maten!!

    Förresten, jättekul att du antog utmaningen! :)))

    SvaraRadera
  2. Så fin klänning, är ju så bra med plagg man kan använda både innan och efter graviditeten även om det är på lite olika sätt!
    Så kul att du vill följa mig och bebis sen, ska bara fixa ett lösenord till er läsare så mailar jag det :)

    SvaraRadera