fredag 13 april 2012

Fika

Det blev en tidig morgon idag också,
det är fruktansvärt svårt att somna om efter att Viktor har gått upp och åkt till jobbet...
Så därför sitter jag nu här!
Har precis klätt på mig lite vettiga kläder, 
och ska snart åka och fika med en kompis från gymnasiet och hennes söta son :)
Tänka sig att vi snart har vår alldeles egna lilla bebis här, om sissodär +/- 36 dagar!

Nää nu ska jag ta och fixa i ordning mitt ruffsiga hår, och måla fransarna lite.
Vi hörs lite senare kära läsare.

Trevlig fredag!!!


2 kommentarer:

  1. Vi har ju bara dagar kvar nu och det är så spännande. Kul att vi både är lika gamla, jag blir 22 i sommar. ;-)

    SvaraRadera
  2. Ååh vad mysigt att ni närmar er med stormsteg, att bara tänka tanken på att du ska få genomgå en förlossning som är så mäktigt gör mig lite varm i hjärtat!! Att få möta sitt barn första gången :)

    Trevlighelg.
    Kram

    SvaraRadera