söndag 1 april 2012

Gravido - vecka 34

Goo söndag på er alla läsare!
Hoppas ni haft en fin helg, även om vissa av er har haft snökaos...
Mindre roligt måste jag säga, men snön här har redan hunnit smälta bort.
Och vi går mot ännu ljusare tider och vår. Redan April!

I lördags blev det ny bebis-vecka, och vi är nu inne i vecka 34. 
Det märks att bebis har mindre utrymme inne i magen, och vi kan nu lätt se på magens form hur bebis ligger där inne <3 Något som hänt de senaste dagarna är att magen sjunkit något enormt, och det känns som bebis ligger väldigt lågt. Undra om den är fixerad den lille/lilla busen!?!

Imorgon ska vi in till sjukhuset på föreläsning, då det är flera barnmorskor som håller i en stor föreläsning för gravida. Ska bli riktigt intressant :)

Nu luktar det ljuvligt här i huset, vi har nämligen slängt i ordning ett par plåtar med knäckebröd. 
Och mums så gott det ska bli...snart är plåtarna klara och vi kan smaska i oss knäcket med gott samvete. 

33+0
33+0
33+0
Ni ska veta hur glad jag blir av alla mina fina läsare, och era kommentarer <3
Fortsätt gärna att kommentera!

6 kommentarer:

  1. Sv: Ja det är ju så himla härligt med riktiga myskvällar, dom tar man vara på!:)

    Vad kul att så många tror det är en flicka inuti mig! ;) Känns så spännande. Jag vet inte riktigt vad jag själv tror, var helt inne på att det var en pojke från början. Hade bara den känslan. Men nu tror jag mer på en flicka, när jag ser min mage och så så ser det faktiskt ut som en typisk flickmage. Men man vet ju aldrig ;)

    Så fin du är! Mysmagen! :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja det är riktigt jobbigt med dåliga nätter, man behöver ju all sömn man kan få. Åh vad härligt för dig!! Då hoppas jag att det blir något liknande för mig också, så jag får börja sova bättre.

    Mötet med chefen gick jättebra. Hon tycker inte alls att jag ska komma tillbaka och jobba om jag har såhär ont. Så förhoppningsvis sjukskriver läkaren mig längre på onsdag.

    Kram

    SvaraRadera
  3. vilken fin mage! grattis till det kommande tillskottet :)

    SvaraRadera
  4. vad fin mage du har =) och vad skönt för dig att det snart är dags att se vem som bor i din mage ;)

    SvaraRadera
  5. Så fin du är, tänk att er lilla bebis kommer nästa månad! så fort tiden går ändå :D

    SvaraRadera