måndag 16 april 2012

Dammsuga

Oj vad jag hunnit med saker...sen jag satt här sist ;)

Jag har bokat tid hos veterinären för Whisky, då han haft flera fästingar och nu är väldigt hängig och trött.
Ska dit i morgon för att ta blodprover på honom. Mitt lilla hjärta <3
Usch vad jag hatar de jäkla krypen...de förstör ju bara!!!

Jag har även plockat undan i köket, och in med smutsigt porslin i diskmaskinen.
Tog även en svängom med dammsugaren - så nu är det rent och fint här hemma.
Har planer på att möblera om...men vart då - hmm?
Får nog bli någonstans på ovanvåningen!

Nu ska jag ta och byta om - och hoppa ur mina tajta pyjamasbyxor för att gå ut en sväng med Whiskypojken!


Hörs sen :)

3 kommentarer:

  1. Åh stackare. Jag rekomenderar verkligen frontline. De är superbra! Dessutom är de inte skadligt som de vita fästinghalsbandet.
    Vi har de på både katterna och hunden. Visst får hunden fästingar, men inte som fastnar, utan de bara kryper på henne.

    SV
    Min bebis står lixom upp. Med fötterna på urinblåsan coh huvudet mot solarplexus.. Men jag hoppas verkligen han vänder sig om. Jag är LIVRÄDD för kejsarsnitt :S

    Skönt att den lilla har fixerat sig för dej :D Hur märkte du de? Eller var de vad din bm berätta?

    SvaraRadera
  2. Oj, vad du har hunnit med idag!

    SV: Tja, det mesta börjar faktiskt bli klart till bebisens ankomst nu. Sängen skall dock skruvas upp och lite andra småsaker. Men det är ingen katastrof om det inte skulle vara klart innan...:)

    SvaraRadera
  3. SV
    Åhh vad typiskt... våran hun är visserligen korthårig, de kanske har med de också att göra... Jag hatar också de små onödiga krypen...
    ;S
    Häftigt att du kände de så tydligt :D Hur kände bm de?

    SvaraRadera