måndag 9 april 2012

Helgdag

Måndag igen, fast ledigt för arbetarna - härligt att ha älsklingen hemma lite extra.
Nästa gång blir det över valborg(någon ledig dag), och sedan när bebis kommit såklart!

Helgen har varit bra, och hela gårdagen gick åt att städa och plocka i ordning i huset vårat.
Så nu är det rent och snyggt :) Så skönt!

Vätskebrist och huvudvärk är inte roligt, och igår drack jag nästan inte något...
Jag som brukar hälla upp en tillbringare med vatten för att se hur mycket jag dricker, men på helgerna blir jag slarvig med det.
Nu ska jag snart ta det tunga huvudet och vi ska klä på oss skjorta och klänning. Idag är det nämligen firande av två födelsedagar!

Hörs sen...magbilder kommer ikväll eller i morgon.

2 kommentarer:

  1. Sv: Vad skönt att vara klar med allt! :D Vi har ganska mycket kvar, men mest saker som nappflaskor, nappar, amningskudde, bröstpump m.m. Även spjälsängen fattas. VAd köpte ni för någon? :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det är superhärligt att ha männen hemma en extra dag idag. Vi njuter med!

    SvaraRadera