onsdag 11 april 2012

Boxholms ost

Whisky och jag for iväg en sväng, då jag insåg att osten snart tar slut här hemma.
Det är ju så gott med någon lite starkare ost på rostade mackor,
så vi for iväg till Boxholm för att handla osten från deras egna butik.
Nu har vi ett par ostar liggandes i kylskåpet här hemma!

Passade även på att skicka iväg lite paket på posten :)

Såhär ser den snart blivande mamma ut idag - en trött tjej i myskläder;
Kulan och jag
Igår fick jag ett sådant shoppingsug och köpte detta söta babygym med Laban;
Whisky var väldigt nyfiken, och han börjar vänja sig med alla saker här hemma nu
Men vart är bebis?

4 kommentarer:

  1. Ja de kan kan alltid hoppas, Ni har ju bara 31 dagar. Så våra bebisar kan ju komma samma dag :P Man vet aldrig när dem små liven väljer att titta ut,

    SvaraRadera
  2. åh vad spännande att det snart är dags :)

    SvaraRadera
  3. Myskläder är typ det enda som är bekvämt så här sent i graviditeten, jag lever i mina typ :)

    SvaraRadera