fredag 27 april 2012

Spännande

Hej alla fina läsare!
Det är med spänning som jag MÅSTE läsa alla bloggar när jag äter frukost,
det börja nämligen närma sig för ankomst för många av er, och flera har redan fått :)
Hoppas ni förstår min nyfikenhet, och att det är därför det tar en liten stund innan mitt morgon-inlägg kommer...

Nu har jag i alla fall intagit frukost, och jag sitter och funderar på om jag vågar dricka ett glas hallonbladste?
Vill gärna att fler som testat "det magiska teet" kommenterar :)

Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem (om sissodär tre timmar), för sedan är det ju långledigt och han börjar jobba på onsdag igen. 
Vi tänkte ta eftermiddagen till att åka och köpa nya jeans till honom.
Jag hade så gärna också shoppat lite kläder, men det känns lite onödigt nu...

Bebis kan ju komma närsom, och kläder kan jag handla sen :)

2 kommentarer:

  1. de slutade såhär... Nu har jag börjat med teet igen hihi jag vill ha ut den här bebis!! haha

    Har en utmaning till dig på min blogg =)

    SvaraRadera
  2. Haha ja kläder... Känns som att jag varvar samma kläder hela tiden. Men nu känns det onödigt att köpa nytt när de första mammakläderna börjar bli för små. Ett par av mammabyxorna sprack förra veckan trotts lagning. Bor i mina tights och mjukisar sista tre veckorna nu ;-)

    SvaraRadera