tisdag 24 april 2012

Här bor vi

Gomorgon på er!
Sol och vackert väder idag, kanske var det åskan igår som skrämde bort det tråkiga vädret...
Idag är det tisdag och jag tänkte ta med mig datorn ut på altan för lite studerande.
Samtidigt lär jag få lite soltimmar och ännu mera fräknar.
Viktor skojar om att vår bebis lär vara fräknig redan vid födsel...jo vi får la se <3

Här kommer nu lite bilder på vårt lilla hus;
Huset utifrån

Trappan upp till ovanvåningen

Köket

Köket

Vardagsrummet

Datarummet på ovanvåning

Sovrummet
Köket

Sovrummet

Vy från ovanvåning

Vardagsrummet


Hallen 
Toalett

Hallen

För er östgötar som läser bloggen, och kanske även har corren så har vi varit med där i;



4 kommentarer:

  1. Vad fint ni bor. Jätte mysigt hus.

    SV: Okej, vad skönt att du har haft en bra graviditet. Jag har också haft en väldigt bra förutom foglossning och sammandragningar och nu på slutet efter v36 då jag har haft andra komplikationer så som illamående, lite halsbränna, och svårt att sova vissa nätter men de är normalt nu i slutet har jag hört.. Det där med klumpighet känner jag igen hehe.
    kram

    SvaraRadera
  2. SV: Ja det är så härligt att komma till barnmorskan och få bekräftat att allt ser bra ut. Man blir så himla glad! :) Haha, jag har redan börjat känna att jag måste gå på toaletten mer och mer, känns som att bebisen ligger och sparkar på urinblåsan hela tiden ;p Men som du säger, när man tänker på att det är ens bebis som ställer till med dessa besvär så känner man bara lycka! :)

    GUD SÅ FINT HUS NI HAR!!!! Blev alldeles till mig när jag såg bilderna. Superfint och supermysigt!!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart hus! Superfint verkligen. :) Har ni ritat och byggt själva, eller är det ett arkitektritat?

    SvaraRadera