torsdag 12 april 2012

Titta

Titta vad jag hittade på Kappahl...



Efter att jag gjort mig fin i håret inför våren så passade jag på att springa ner på Kappahl.
De hade nämligen 30% för alla klubbmedlemmar idag!
Jag köpte en fliströja, och en pyjamas till bebis...
Kunde bara inte hålla mig ifrån dessa söta kläder.
Men nu sätter jag ett riktigt KÖPSTOPP!!!

Besöket hos frisören gick bra, och nu är utväxten borta - väldigt skönt. Tunnade ut håret, och toppade det.
Så nu luktar håret ljuvligt och gott, och det är ju så härligt att få håret ompysslat en liten stund.

Nu ska jag och Whiskyn nog ta oss en lite vilostund uppe i sängen, för vila det behöver man.

4 kommentarer:

  1. Åh vad fint!
    Jag har köpstopp då ja ska ner till ullared nästa helg :D DÄr ska ja shoppa loss ordentligt :D

    SV
    idagär foglossningen som borta nästan ;D

    SvaraRadera
  2. Åh du ska ju oxå få en bebis i maj :) va kul!
    Tack för din kommentar!

    SvaraRadera
  3. Åhh jag hade också velat åka till kappahl för lite shopping! Men foglossningen gav inte med sig :P Får dock inte köpa mer kläder till bebisen, men sonen hade behövt lite shorts till sommaren. Var det mycket folk?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag handlade också på kappahl igår. Såg den randiga dressen från newbie, så fin :)
    Kram

    SvaraRadera