måndag 16 april 2012

Måndag

Hej måndag, och alla fina läsare!
Klockan är elva och jag tänker från och med nu, och fram tills bebis ankomst mysa i myskläder hur mycket jag vill.
Favoriterna är pyjamasbyxorna. Dessvärre börjar de bli för små kring midjan och klämmer,
detta resulterar i en irriterad bebis.
Jag har heller inte intagit hela min framdukade frukost - och detta ska i fortsättningen också göras i lugn och ro.
Känner att jag behöver mysa av mig lite, och att bara kunna slänga sig i soffan ibland är väl underbart!

Helgen har varit fin, och vi planerar det sista innan bebis ankomst. Vi behöver nämligen bygga ny trapp till altanen för att få upp barnvagnen smidigt. Även räcket inne (ovanvåningen) ska sättas dit.

Oj nu blev jag trött igen, ska gå ut och ta lite frisk luft. Sedan kanske det blir en lite sovstund!

2 kommentarer:

  1. Låter mysigt det. Viktigt att man känner sig bekväm nu så här på slutet.

    SvaraRadera
  2. Låter bra det! Jag har börjat använda massa klänningar nu... alla byxor klämmer på ett eller annat ställe

    SvaraRadera