torsdag 5 april 2012

Tidigt inlägg

Goomorgon på er alla morgonpigga läsare!


Nu tänkte jag passa på att slänga upp ett inlägg, innan jag ger mig på alla bloggar :)
Whisky väckte mig nämligen nyss, och han behövde gå ut och kissa.
Annars hade jag nog sovit lite till...

Igår hände inte mycket, var mest inne och pluggade. Men något avbrott gjorde jag och gick ut en sväng.
På kvällen blev det en timmas promenad, och jag är så glad att jag klarar av det.
Visst känns det lite tungt i mellan åt men det är så skönt att komma ut lite. Och Whisky gillar att springa lös!

Ingen bil igår, utan idag skall den hämtas. Ska bli så skoj, och troligtvis så sätter vi in babyskyddet direkt i den. Snart är det nämligen bara en månad kvar, och enligt mor min så tyckte hon att magen sjunkit så mycket att hon trodde att bebis skulle komma en månad tidigare... Vi får väl se vad h*n bestämmer sig för.
Jag och Whisky tänkte även ta en sväng och åka på presentjakt, många som fyller i april och maj. Och vi vill gärna vara ute i god tid eftersom att bebis är beräknad då!

Föresten...glöm inte att gissa på när bebis kommer (i tidigare inlägg nedan)!!!

4 kommentarer:

  1. Sv: Tack fina du :)

    Vad härligt att du mår bra, nu är det ju inte sååå länge kvar!! :) Jag mår sådär, har foglossningar som bara den och kan knappt resa mig upp ibland. Men förutom värken så är allt bra :) Bebis sparkar och har sig nästan hela tiden, så mysigt :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. SV: Tack ,vad snäll du är!
    Skönt att du också kan röra dig så bra fortfarande.

    SvaraRadera
  3. Sv: Åhh, tack så mycket. :) Ja verkligen. :)
    Nästa milstolpe är runt den 12 april, eftersom då överlever 9 av 10 bebisar om dom skulle födas då. En riktig milstolpe det också att passera. :) Skönt att i alla fall veta om den Lill* skulle vilja titta ut tidigare.

    Grattis till liten i din mage också! :) Vad underbart och vilken fin mage du har. :) Och inte så långt kvar heller, vad spännande!! :D

    SvaraRadera
  4. Vilken fin hund ni har, hur gammal är den? :)

    SV: Ja det finns verkligen hur mycket som helst på ett och samma ställe :)

    SvaraRadera