fredag 20 april 2012

Fredag

Då var det återigen fredag, och denna vecka snart förbi!
Det snöar förfullt ute...vad är detta för väder?
Som tur är så sitter vinterdäcken fortfarande på, och jag tänkte ta en sväng till godishuset och handla lite fredagsgottigt om en stund.
För som gravid så får man ju festa till det ganska ofta. Det är i alla fall det jag gör ;)

Bebis håller sig inne, och jag börjar få en rejäl seperationsångest över att magen snart kommer försvinna.
Visst ska det bli mysigt att träffa vår alldeles egna lilla bebis,
men vad lustigt det kommer att kännas när man inte känner sparkar och andra tokigheter i magen!

Veterinären ringde igår kväll, och Whisky har inte drabbats av någon sjukdom från fästingar.
Så skönt!

5 kommentarer:

  1. Bra att bebis stannar lite till!! Visst är det härligt att festa till med godis och annat utan dåligt samvete?? Det kommer jag sakna :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad tråkigt med Snö :( skönt de inte va nått med fästingar!! Burr!!
    Hihi tack för du gissa =) tror med på Tös :) men man vet aldrig !
    Ha en go Fredag!

    SvaraRadera
  3. Åh, köp lite smågodis för mig med!
    Saknar svenskt lösgodis som bara den...speciellt när helgen kommer. Det finns lösgodis här med...men nästan allt är sött med socker på. Och jag vill ha surt eller lakrits! Grr

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du gissade :) Nu står du med på listan :) http://mikkisa.blogg.se/2012/april/nar-kommer-bebis-tror-du.html

    SvaraRadera
  5. Ja, man blir lika glad varje gång. Älskar att lyssna på bebis hjärta.

    Var det tidig vattenavgång eller var det något annat? Jag har haft som menssmärtor idag som kommit och gått. Ska åka in om det fortsätter om en timma och efter två panodil.

    Ha en fin fredag!

    SvaraRadera