fredag 18 maj 2012

Vila

Nu har vi precis kommit hem efter dagens äventyr. Tog en sväng till handelsträdgården och köpte blommor och täckbark. Även annat smått och gott inhandlades, och får inte glömma jordgubbsplantorna.
Nu har jag lagt mig i soffan för lite vila, innan jag ska ut och plantera och rensa i våra land.
De senaste dagarna har det varit många på stan som frågat när det är dax, och alla blir lika förvånade över att "kontraktet" går ut i morgon. De undrar nog varför en höggravid kvinna springer omkring på stan, med bara en dag till bf...
Själv känner jag mig inte speciellt höggravid och vill gärna fördriva tiden!

Nehe, nu ska Viktor fortsätta med byggnation av räcket, och jag och Whisky vandra ut :)

Förresten...
Jag är irriterad över att jag inte kan kommentera era bloggar från mobilen. Eller joo visst går det - men då kommer inte min blogglänk med...

1 kommentar:

  1. Har samma problem, eller mina kommentarer verkar inte vilja registreras alltid. Skumt...

    SvaraRadera