fredag 4 maj 2012

10% på ALLT hos Älskling och Jag!



JUST NU - 10% på ALLT hos Älskling och Jag!
Välkommen;
www.alsklingochjag.se
 


Gäller till och med 31/5.

NYHET
Melaminskålarna säljs nu i styck, och du kan kombinera hur du vill!


Postfack i plåt.

Finns i svart och vit!

Produkterna från Maison Belle är parfymerade med eteriska oljor, och gör att det luktar naturligt rent.
Vid frågor tveka inte att kontakta;sannaerikak@gmail.com

Gå gärna in på hemsidan och klicka i din e-postadress,
så får du nyhetsbrev från Älskling och Jag!

4 kommentarer:

  1. Tack så mycket, Ja men de är väldigt nära för dig med :) du är väll inte så många dagar efter?

    SV: Tack för tipset om appen, en av mina vänner nappade iallafall. Ska försöka få min andra vän att köpa den idag :) haha.

    Förstår helt hur du menar. men visst ska de bli underbart när dem väll kommer :D längtar så mycket.

    Vad ska ni hitta på för skojj ihelgen då?

    SvaraRadera
  2. Jotack det skule jag gärna ha gjort. Erida vill också ligga dära :P hehe.

    Så synd att den vara finns till Iphone :( min vän ville så gärna testa den.

    Ja håller med, blir bara att tok mysa hela helgen och åka och små shoppa lite tror jag :)

    SvaraRadera
  3. Superhärliga burkar! Man blir sugen på att fylla dem med gottigheter...:)

    SvaraRadera
  4. Svar; tack så mycket! Hela familjen mår jättebra :)

    SvaraRadera