fredag 11 maj 2012

Svårt

Jag HADE köpstopp, men när jag idag gjort mitt sista besök hos barnmorskan (sista besöket innan bf-datumet) så var jag helt enkelt tvungen att åka ner en sväng på stan...
För att kolla in de hängslebyxorna jag sett på kappahls hemsida.
Jag kunde inte motstå dem helt enkelt!
Nu ska dom tvättas, sen så tror jag att de åker ner i väskan till BB.


Allt såg bra ut, bebis hjärtslag var 132 slag per minut. Mitt SF-mått låg på 36cm.
Fick kolla med ultraljud så att bebis verkligen var fixerad, och visst stämde det!
Nu har jag somsagt ingen tid innan vi har BF, men jag har en den 25/5 i fall bebis inte kommit då.
Då blir det hinnsvepning, sen är det bara att avvakta.
Den 25/5 får jag även en tid till sjukhuset i Motala för bedömning om igångsättning.
Mycket spännande detta, och jag hoppas bebis behagar komma ut snart!

4 kommentarer:

  1. Vad fin du och kulan är!!!
    Skönt med sista besöket innan bf :D Spännande också med allt däromkring :D
    Snart dax :D
    Vad fint de va med inramningen av fotona..
    Jag började riva tapet i lillemans rum igår och bara längtar att få boa där :D

    Va fin designen är också :D Ny och fräsch :D

    SvaraRadera
  2. Sv
    jaa de ska bli rikgti kul.. Jag har ju en bild i huvududet hur jag vill att de ska se ut :D
    mm ja hoppas att de är lika smarriga också:D

    SvaraRadera
  3. Så skönt att bebisen var fixerad och att allt såg bra ut. Jättefina byxor :)

    SvaraRadera
  4. Det var du värd, måste ju "fira" lite eller hur ;) de är så fina! Är de lika mjuka som de ser ut?
    tänk att ni är sååå nära nu, mysigt!!!
    kram kram

    SvaraRadera