fredag 4 maj 2012

Helg

Gomorgon på er!
Väderleken idag har sagt snöblandat regn, men dock inte här...får vi hoppas.
Sol och fint när jag klev upp för en timme sen, men nu är det lite molnigt.
Jag har precis intagit den dagliga frukosten, efter att ha varit hungrig sen jag gick och la mig igår.
Natten har inneburit många toabesök och jag har aldrig tidigare varit så trött på att springa upp och ner i trappen...med bara några timmars mellanrum.
De sista gångerna så sov jag nog när jag gick ner för trappen, och vaknade när jag gick upp!
Men snart kanske jag inte behöver vara så kissnödig ;)

Idag får vi se om det blir en sväng för att köpa jordgubbsplantor, och bark att lägga i landen.
En sommar utan jordgubbsplantor går ju bara inte!
Men vi får se, för vi måste nämligen till bilfirman då Viktor fick ett stenskott igår...och rutan sprack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar