onsdag 2 maj 2012

Maj

Så var Maj-månad här, och det är våran månad. För då är bebis nämligen beräknad att komma!
Det är Maj som vi sedan länge längtat efter, och snart är bebis här <3
Helt otroligt vad tidigt har gått fort egentligen...
Men sen när bebis tittat ut, så skulle jag gärna stanna tiden ibland.
Någon mer som önskar det kanske?


Hoppas ni haft en fin valborg, och ledighet.
Jag har haft en urmysigt ledighet med mina pojkar, och jag försöker ta tillvara på varje sekund.
Men nu är Viktor tillbaka på jobbet, och jag och Whisky ska ta och gå ut i solen en sväng!

2 kommentarer:

  1. Sv: Tack fina du och grattis till dig med! :) Så mysigt när magen blir större, nu är det snart dax också. Gud vad spännande!!! :D

    Hur mår du? :)

    SvaraRadera
  2. Ja nu är äntligen maj månad här :)

    SvaraRadera