fredag 25 maj 2012

Hinnsvepning

Nu är frukosten intagen, och jag ska snart slänga i ordning håret.
Sedan bär det av ner till stan för att ta ut medicin, och efter det till barnmorskan.
Den omtalade hinnsvepningen ska nämligen göras idag,
och om jag är tillräckligt "mogen" så sägs det att förlossningen startar inom 48 timmar.
Vi får la se :)
Visst vore det lite mysigt att hinna fira min första morsdag på söndag.
Hade faktiskt ordentliga känningar igår kväll, men de avtog såklart efter ett par timmar...
Ganska frustrerande måste jag erkänna!

Vi får höras sen :)

8 kommentarer:

  1. haha jag läste om hinnsvepning häromdagen och det lät lite snuskigt.. Hoppas du klarar av det :P

    SvaraRadera
  2. Hoppas bebisen vill titta ut snart =)

    SvaraRadera
  3. Så spännande med hinnsvepning, håller tummarna för att de ger effekt! Men tycker nog du borde få en tårtbit iaf på morsdag, du är ju nästan mamma ;)
    sv: Ja precis, holländska jordgubbarna är ju så tråkiga och smaklösa!

    SvaraRadera
  4. Åhh, hoppas allt går bra och lycka till! Håller både tummar och tår för att hinnsvepningen ska göra susen! :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Åh vad spännande! Lycka till fina du. Kraaaam

    SvaraRadera
  6. Vad spännande! Hoppas att det drar igång snart då :-)

    SvaraRadera
  7. Sv: åh vad spännande det är nu, hoppas svepningen gick bra och att det blir bebis snart, helst idag sp jag får rätt på min gissning ;)

    SvaraRadera
  8. Hej gumman tack så jättemycket! Hon är så ljuvlig vår lilla dotter vi är hemskt stolta :)

    Jag hoppas verkligen att du snart sitter med din bebis och att förlossningen går bra. Massa kramar

    SvaraRadera