torsdag 3 maj 2012

Torsdag

Hur är detta möjligt...redan torsdag?
Fast jag klagar inte. Nu är det ju snart helg igen :)
Förlåt för mitt sena inlägg men slängde iväg en beställning på Jotex som säljer ut alla hissgardiner för 49:-.
Vi får se om herrn i huset blir lika nöjd med mitt val av hissgardiner.
Beställde nämligen flera olika eftersom att de var så billiga, så kan vi ju variera sen helt enkelt!

Strålande sol ute idag också, och självkart måste jag ut och ta till vara på det.
Dock har jag lite annat att fixa med, men det ska jag nog hinna med det också :)

Idag har vi 16 dagar kvar till BF, och snart är bebis här.
Vilken underbar sommar vi har framför oss!

1 kommentar:

  1. Tack, det hoppas jag också! :)

    Nu är det inte lång tid kvar för dig ju, spännande! Börjar du vara nervös eller är du bara redo för vad som ska hända? :)

    SvaraRadera