onsdag 30 maj 2012

Underbara

Ni är så underbart rara och söta allihopa :)
Tack för era kommentarer - jag får ett leende på läpparna varje gång det plingar till i telefonen.
Efter helgens slut så har vi troligtvis vår bebis hos oss!

Ska ju på läkarbesök i morgon, där dem bedömer om igångsättning.
Ska bli spännande att se när vi får tid.

Nu väntar jag på att fina Viktor ska komma hem från jobbet,
laxen är i ugnen och potatisen står på spisen.
Ska bara göra farmors berömda laxsås till också!

Tack ännu en gång för de fina kommentarerna, det värmer verkligen <3

4 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren på min blogg! Ja vi är så glada över vår lilla Ängel!
    Himla tråkigt att du behövt gå så lång tid över tiden men det som är positivt är ju att du vet att nu är det faktiskt bara några FÅ dagar kvar innan bebis kommer ;)
    Jag kommer ihåg att jag kände mig så himla redo och ville att det skulle sätta igång men ju närmare vi kom igångsättningsdatum ju mer nervös blev jag och tänkte HJÄLP vad har jag hett mig in på!?!?

    Lycka till nu!!
    /Fia

    SvaraRadera
  2. Du hade rätt! Vår skrutt kom innan igångsättning!:-) igår kl 15.29 föddes lilla Charlie. 11timmar efter första känningen till an var ute. Hade aldrig klarat det utan eda, himmelriket!!! Värkarna blev regelbundna direk, öppen 10 cm efter 2,5h på förlossningen så det gick snabbare än vad jag trodde. Du ska se att din också kommer när du minst anar det!:-) stort lycka till idag!! Hoppas du får positiva besked. Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för gratulationen till min pojke :)
    Och lycka till till dig, hoppas du snart får ut din bebis :)

    SvaraRadera
  4. Är du och föder nu då? ;)

    SvaraRadera