onsdag 23 maj 2012

Onsdag

Godmorgon på er, eller mer godförmiddag!
Nu har jag gått igenom alla era bloggar, och det är så spännande att kika in hos er - helt ovetandes om att er bebis kanske har kommit.
Just nu känns det som om alla andra får sina bebisar, men att vi aldrig kommer att få våran.
+4 idag, och jag kan inte göra annat än att vänta på att bebis känner sig redo.
Igår kväll när vi gick och la oss hade h*n ett gymnastikpass i magen,
och Viktor sa att han aldrig känt bebis röra sig så mycket.
Vi tänkte att det kanske skulle vara ett tecken - men ingen bebis ännu!
Igår på kvällspromenaden så tog jag även en springtur uppför backen.
Viktor blev chockad och trodde nog att jag skulle kollapsa,
men icke. Vad gör man inte för att försöka få ut bebis? :)

Nu har jag kikat omkring på babynest, och jag tror att jag lägger en beställning på en sådan.
De verkar väldigt smidiga, och inte minst bra att ha när vi åker till kusten i sommar.
Men jag har dock svårt att bestämma mig för vilket mönster vi ska ha...
Det får bli någon neutral färg!

Nehe, nu ska jag ta och åka in en sväng till stan.
Fruktfatet börjar bli tomt, så ska köpa mig melon, ananas och andra smaskigheter.
Fruktsallad till lunch!


2 kommentarer:

  1. Du kan vara lugn, vår bebis har inte heller kommit :-( +6 idag. Ska på tul på måndag igen. Har den 31 inpräntat i huvudet nu. Känns ändå skönt att veta att nästa helg är bebisen här ialf :-)

    SvaraRadera
  2. Så skönt...då är jag inte ensam om att gå gravid ;) Känns verkligen som så!
    Senaste tid för igångsättningen blir troligtvis den 2/6 för oss (dagen innan sambons födelsedag). Men man längtar ju lixom ihjäl sig lite ;)

    SvaraRadera