måndag 7 maj 2012

Magbilder

Ingen bebis har kommit, men nya magbilder kan jag bjuda på!
Idag är vi i vecka 39, och 38+2. Så som vanligt togs det lite magbilder i lördags.
Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering över helgen, men jag har faktiskt sovit så mycket som möjligt...
Tror kroppen känner på sig att något är pågång, och vill vila så mycket som möjligt.

38+0

38+0

Nu börjar det bli oerhört spännande att kika in på bloggarna, för det börjar bli tid för många av er att snart få träffa sin lilla kula. Så det blir därför min sysselsättning nu - läsa alla bloggar!

3 kommentarer:

  1. Hej du söta duu, jag lever och bebisen verkar trivas i magen bättre än någonsin!! hahaha

    Stor fin mage du fått där!! Snart ploppar den bebben ut ;)

    SvaraRadera
  2. Superfin mage! Spännande!

    SvaraRadera
  3. Åh wow, vilken underbar kula då har! Ta hand om dig och ta det lugnt och försiktigt :) Kram Sinta

    SvaraRadera