torsdag 24 maj 2012

Torsdag

Idag tog vi en lång sovmorgon här hemma,
och jag har börjat sätta telefonen på ljudlös - för annars är det alltid någon som ringer och väcker mig.
Det är nämligen många som undrar om bebis kommit, eller är påväg.
Är det inte telefonsamtal, så är det meddelande.
Tänk att den lilla människan kan vara så otroligt efterlängtad!
Vagnen står i vardagsrummet och väntar, men ännu tom...
Tur är att vi har sista tiden hos barnmorskan i morgon, sedan blir det en tid för läkarbesök i Motala under nästa vecka - och läkaren beslutar om när igångsättning blir.

Idag ska jag sola och äta frukt på altanen, och bara vara hemma och njuta!

2 kommentarer:

  1. Jag gick över fyra dagar med Ellen, de fyra längsta dagarna jag varit med om" och precis som du säger, telefonen ringde i ett!! Ha en underbar dag i solen, ska också gå ut och bättre på den obefintliga brännan lite ;)
    kram

    SvaraRadera
  2. Åh, älskar moln-serien du bäddat vagnen med =)

    SvaraRadera