torsdag 10 maj 2012

Torsdag

Gomorgon säger vi till denna Torsdag!

Dagens Sanna med kula
Inatt har jag sovit ganska bra, förutom att jag vänt på mig hela tiden.
Och att det har känts som hela kulan skulle trilla av vid alla vändningar - för nu sjutton har den börjat ta plats!
Ni kommer ihåg gissningslistan jag la ut...
De allra första gissningarna börjar på Lördag, och då tror även jag att bebis vill komma.
Viktor han tror den 14/5, vilket är på Måndag.
Ja nu är det oerhört spännande.
Ska även till barnmorskan i morgon, så vi får se vad hon säger.
Jag tror nämligen att bebis är en knubbis - för det spänner ordentligt över magen.
Hon gissade ju sist på 3 500 - 4 000 gram...

4 kommentarer:

  1. Fina kulan, nu är vi alla jättenyfikna på denna bebis!! Kom ut nu till helgen tycker jag =)

    Sv: du är välkommen NÄR som helst!! =)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du också är med och gissar :D Och du ska ju ha alldeles snart du med ser jag! Gud så spännande :) :) Jag tror din bebis kommer den 17e ja ;) hihi

    SvaraRadera
  3. Haha känner igen det dära med sängen..

    SV: Ah hoppas det.. men känner på mig att han är en som trivs väldigt bra i magen.. Det gör jag med, så fort man är kissinödig blir man överlycklig för att kolla om de har kommit något mer :P hehe..

    jo de kan jag förstå att de blir lite roligare att jobba då när man har startat allt själv och driver de. Då kan du också ta pauser när du känner fört också :) Vad pluggar du till? De kan jag förstå. är det sista terminen nu?

    SvaraRadera
  4. Spännande att se om den tittar ut i helgen nu då!

    SvaraRadera