onsdag 30 maj 2012

Onsdag

Vi får säga hej till denna soliga onsdag!

Idag ska jag iväg på lite ärenden i stan, och sedan får vi se om Jessica har tid för en liten fika.
Efter det tänkte jag ta en sväng förbi mamma och pappa, så får även Whiskypojken busa av sig med Leo.
Viktor fyller på söndag, och min känsla är att han får dela födelsedag med en annan familjemedlem,
men vi får se vad bebis tänkt sig...

I övrigt ska sista lagret färg målas ikväll, sedan är det finputsning och sen är det äntligen klart!

Det ska bli så skönt att ha hemma Viktor torsdag och fredag, även om han jobbar hemifrån.

2 kommentarer:

  1. Sv: yes tillhör Norrköping. Nä fy vill inte alls åka till Jönköping, bara för att läget är som det är har jag haft massa förvärkar idag...

    SvaraRadera
  2. Ok vad spännande! Så senast söndag har ni alltså er lilla goding hos er, så härligt att kunna se målet ändå. Håller tummarna för att den lilla kommer tidigare ;)
    Den shoppingväskan ska jag kika efter sen om vi känner att vi har behovet av den, känns som sånt får komma med tiden :) Men regnskydd och solskydd har vi iaf :D

    SvaraRadera