torsdag 24 maj 2012

Varmt

Oj så varmt det är ute, det går inte sitta i solen.
Får vänta en liten stund, sen kan jag sätta mig i solstolen igen.
Såg att fönstren samlat på sig massa pollen, och fick ett rejält sug efter att putsa dem.
Men tror jag väntar tills ikväll då Viktor kommit hem...
Vår lilla tokiga bebis är lugn idag, och jag har lite tryck nedåt.
Får hoppas att ni alla som gissat på att det sker i morgon har rätt :)

Jag beställde föresten babynestet igår, och det kommer redan i morgon - riktigt bra service!
Naturvit fick det bli.
Babynest
Nu börjar fröken Karlsson bli sugen på kräm...
Kräm, mjölk och mariekex med smör.

2 kommentarer:

  1. Åh vad spännande, hoppas jag har rätt att bebben kommer i morgon :)
    Det är galet hett ute, fick gå in och pyssla när det var som varmast.

    SvaraRadera
  2. Får man fråga vad du fick betala för nestet?
    jag är också sugen påett sånt, men har för mej att de är dyra, och sy ett har jag förmodligen inte tålamod till :D

    När hade du bf? och hade ni tagit reda på könet?

    SV
    Nopp nu e de inget mer TUL innan ankomst :D Om inget skulle hända dock... Men de hoppas ja inte sker...
    Ja men guuud, kläderna e ju helt underbara :D Funderar på att stoppa ner de med i skötväskan.. :D

    Kram

    SvaraRadera