tisdag 29 maj 2012

Tisdag

Vaknade för en liten stund sedan, 
och nu sitter jag och dricker en kopp koffeinfritt kaffe.
Super smidigt med nespresso-maskinen måste jag erkänna - kanske lite föör smidigt!
Ska nog ta och göra en beställning snart.
Legat vaken ett par timmar i natt, dels för alla dessa gånger jag måste springa ner och kissa, och dels för att jag var hungrig. Så fick gå upp och göra mig ett par nattmackor.
Dessa åts i sängen, samtidigt som jag låg och lyssnade på fåglarna...

Funderar på att fördriva tiden med lite shopping idag.
Men vi får se!

Igår då tog jag tag i fönstren, och putsade dem. 
Sen så påbörjade jag även målningen av räcket.
Det gäller att fördriva tiden dessa dagar.

Mysvovven Whisky

2 kommentarer:

  1. Ja annars blir dagarna och längtan för jobbig. Tror det får bli långpromenad uppför några backar idag för min del ;)

    SvaraRadera
  2. SV
    Vad roligt att du är med och gissar :D Se de e din födelsedag?
    De flesta gissningar ligger faktiskt på den 9/7 :D

    SvaraRadera