onsdag 16 maj 2012

Sol

Hej på er era finingar!
Städningen blev aldrig klar igår, och bebis har inte kommit.
Städningen fortsätter idag, men nu är det så många födelsedagar att fira så bebis får gärna stanna lite till.
Idag fyller nämligen systerdottern Thyra 1år!
I morgon blir det att fira henne, och till helgen blir det att fira Viktors syster och systerdotter.
Vi har fullt upp alltså, och det roligaste vore ju om bebis hade en egen födelsedag.
Även om jag vill att h*n ska komma NU <3

Blev så otroligt sugen på nygräddat bröd i natt, så därför ska jag slänga i ordning en deg lite senare.
I morgon är ju Viktor ledig, och då kan vi lyxa till det.
Annars ska jag slänga på mig bikinin om en stund - jag och magen behöver lite färg.


1 kommentar:

  1. Haha den bilden var ju klockren!!

    Skönt att ni har födelsedagar att fira ny så man kan få lite underhållning. Att vara hemma och vänta bebis är psykiskt ansträngande ;)

    Kram

    SvaraRadera