tisdag 15 maj 2012

Tisdag

Snart är det lunch, men jag som precis intagit min frukost x 2.
Inatt har jag varit kissnödig konstant, och sprungit till toan minst en gång i timmen...
Detta resulterade i dålig sömn.
Jag tog därför sovmorgon till halv elva idag, eller var uppe vid halv sex och åt frukost med Viktor.
Så frukost x 2 har det blivit idag!

Idag ska jag storstäda, och arbeta lite.
Men även måla naglarna (och det är ju energikrävande).
4 dagar kvar till bf idag, och magen sjunker mer och mer för varje dag.

4 kommentarer:

  1. Jag vill också ha nära till bf... men för mej är de 53 dagar kvar, de känns som en EVIGHET :S

    SvaraRadera
  2. Åh finingar!!
    bara fyra dagar kvar til bf, ingenting ju <3

    SvaraRadera
  3. Snaaaaart kommer er bebis ska du se! :D

    sv. Helt rätt gissat, nu är vår bebis här!!!! :D :D :D

    SvaraRadera
  4. Sådär har jag inatt. Varit uppe en gång i timman och kissat. Och det är inte lite. Vad sjutton kommer det ifrån liksom?

    SvaraRadera