tisdag 22 maj 2012

Ute

Sitter ute i solen på altanen, och jäklar vad varmt det är. Men lite färg får jag nog :) Sitter och lyssnar på kvittret från fåglarna, och de galna och busiga hästarna här bredvid.
Har ätit lite glass också, men det börjar höra till dagens rutiner!
Bebis busar, och magen spänner som sjutton. Viktor börjar bli lite orolig för att åka till jobbet då han har ett par mil hem...men vid minsta lilla känning får jag ju ringa hem honom - kan jag hoppas på bebis innan helgen kanske?

3 kommentarer:

  1. Myspys!
    Hoppas bebis kommer snart.. Min karl är också orolig om bebis vill komma ut när han är på jobbet... Han har också ett par mil att åka :)
    Nu är ju lillemna beräknad att komma när han har semester, men de vet man ju aldirg..

    SV
    Jaa jag blev super besviken :(

    SvaraRadera
  2. Bebis kommer nog på fredag ;)

    SvaraRadera
  3. Jag har också velat ha en Kitchen Aid hur länge som helst. Men som du säger, de är sååå dyra, och att sen alla delar man vill komplettera med också kostar multum är ju trist..

    SvaraRadera