tisdag 22 maj 2012

Åskar på besök

Hej på er,
har tyvärr inte hunnit uppdatera bloggen nu på morgonen då jag vaknade av att det åskade ute.
Började läsa ett par bloggar, men sedan beslutade jag mig för att dra ur allt. Förra året tog nämligen åskan livet av våra datorer, och det vore ju lite onödigt om det hände i år igen...
Vi som hade blivit lovade solsken idag, men istället fick vi regn och åska!

Idag är det +3, och snart tycker jag att det är vår tur att få träffa vår bebis. Varje dag får jag flera förfrågningar från vänner som undrar om det hänt något, och Jessica som till och med drömde att vi fick åka in i går natt...men sån tur hade hon inte - jag låg hemma i sängen!

2 kommentarer:

  1. sv: Lycka till med den :) än sålänge har den nog ej funkat för mig dock, men de brukar säga att om de funkar så sätter förlossningen igång inom 48 h, så än har jag några timmar på mig. haha :)

    SvaraRadera