onsdag 28 mars 2012

Vilken natt..

Goo förmiddag!
Oj vilken natt, jag som aldrig tidigare har behövt springa på toaletten mitt i natten tidigare...
I natt fick jag dock göra det varannan timme, och hade sådant tryck nedåt.
Bebis busade på förfullt där inne, och skrattade nog åt mamma när hon suckade över att behöva gå upp...igen...och igen...och igen.
Men nu vet jag hur ni andra gravida känner er ibland!
Idag ska i alla fall alla väskor packas klart inför BB-vistelsen. Vi blev lite oroliga igår när magen var jätte spänd, och då det tryckte på som tusan.
Bebis får helst stanna kvar ett par veckor till <3

En tokig Whisky, som föredrar att hoppa från bryggan!
Nu ska jag fortsätta lite med layouten på bloggen. Blev inte alls nöjd sist, och jag ska nu ge den ett försök till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar