torsdag 29 mars 2012

Lunch

Har nu kikat igenom alla bloggar jag följer,
och det hann bli lunch...
Tänka sig vilket tidsfördriv det verkligen är med bloggar :)

Idag blir det att vara barnvakt åt min systerdotter Thyra, och vi ska försöka vara ute i det fin fina vädret!
Annars händer det faktiskt inte mycket idag.
Natten har i övrigt varit bättre än tidigare natt, och inget kissbesök har behövts göras.
Dock så vrider och vänder jag på mig flera gånger. Vilket resulterar i ömmande fogar!

Det är så svårt att veta vad man ska skriva om på bloggen, så nästa inlägg blir troligtvis en lite sammanfattning av vad jag och Viktor hunnit med tillsammans under våra nästan 7 år tillsammans.
Vad säger ni om det?

1 kommentar:

  1. Så kul att ni varit tillsammans nästan 7 år, känns det fortfarande lika underbart? :D
    Hihi ja visst är det en underbar efterrätt!

    SvaraRadera