fredag 2 mars 2012

Härliga fredag

Äntligen fredag...igen. Dagen som jag längtar efter varje vardag - att veta att älsklingen slutar tidigt och kommer hem för att umgås med mig, magen och Whisky :)
Nu är det bara några timmar kvar tills han kommer hem!
Jag har planerat att ta på mig ordentligt med kläder och sätta mig ute i solen, ska bara se till att släpa fram solstolen först...får se hur det går.

I morgon går vi in i vecka 30, vilket innebär att det är hela 10 veckor sedan vi firade julafton. Och att vi på självaste julafton gick in i vecka 20.
Underbart <3

Nu ska jag ta med mig ett par tidningar ut, och sedan blir det att bättra på mina fräknar!
Hej så länge

4 kommentarer:

  1. Du har en blog award att hämta på min blogg

    SvaraRadera
  2. SV
    Vi har också svårt med killnamn... Tjejnamn va så mycket lättare, men dom fick vi lägga på hyllan...
    Vi har visserligen massa namn, men vi är långt ifrån överens om dom.. :S
    Hoppas du får en finfin helg!

    SvaraRadera
  3. Grattis lite i förskott till vecka 30! Härligt. Tiden fram till v. 30 tyckte jag gick jättefort, även veckorna härefter. :)

    Tack för din gissning! Jättekul! :D

    Hoppas du har en mysig fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas det blir en skön fredagkväll nu då :)
    Ja, tänk att det var så längesedan jul och halvtid. Nästa samma för mig ju som skall ha den 10 maj :)

    SvaraRadera