måndag 19 mars 2012

Måndag

Återigen måndag, och en händelserik vecka.
Hoppas alla mina läsare där ute har haft en bra helg :)
Det har då jag haft i alla fall, har mestadels tagit det lugnt. Men även firat syster som fyllt 30år!

Vi håller på förfullt ute i trädgården, för att få den så pass klar och fin tills bebis kommer.
Altanen som byggdes förra sommaren kommer också få lite justeringar.
Kommer bland annat placera en till grind för att det skall vara smidigt att få in barnvagn, och slippa dra upp den för en massa trappor...

I fredags började jag även skriva en liten "ta-med"-lista till BB, men vad svårt det är... Vad ska med?
Har inte hittat någon bra lista, så är väldigt tacksam för råd :)
Tänk om jag glömmer något!
Idag är det 61 dagar kvar till BF, alltså BARA 2 månader kvar <3
Vi längtar så efter vår lilla älskling!


Jag funderar på att börja med stämpling av mina kort, men får se om Viktor kan hjälpa mig med det.
Det vore ju lite roligt att dela med sig av bilder från 3D/4D ultraljudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar