tisdag 27 mars 2012

Bebiskläder

Gokväll på er!

Nu är jag inkommen efter en kvällspromenad med mina älsklingar,
och Whisky lär få sig en dusch i morgon eftersom att han beslutade att ta årets första dopp i bäcken på promenaden...tokvovven!

Tänkte att jag skulle visa er gårdagens och dagens inköp av bebiskläder.
Men gjorde ett rejält misstag igår när jag handlade ett par mössor på H&M,
jag stod nämligen och kikade på mössor med trycket "Born 2012". Men när jag kom hem så stod det "Born 2011"...irriterande - och jag kan garantera att bebis INTE föds 2011!
Den ena mössan kastar jag, och den andra tar jag bort stygnen och lappen på bara.

Nu tror jag det är köpstopp på kläder till bebis, men det kommer nog inte att hållas.
Finns ju så mycket fint <3
Body från H&M
T-shirt från Rocke Fella
Möss-misstaget...
Långärmad tröja från Rocke Fella
Body suit från H&M
Tröja från Rocke Fella
En tidig påskpresent från mamma och pappa/mormor och morfar

5 kommentarer:

  1. SV; Vad skönt! Men har lite glömt hur din situation var, om varför du inte visste hur du skulle föda? =)

    SvaraRadera
  2. SV; Just det! Förlåt, är så glömsk nu för tiden och har pratat med så många mammor så jag glömmer bort lite. Vad skönt att det löste sig för dig.

    För mig gick det inge bra, skrev ett inlägg om det precis, fick inte reda på något.

    SvaraRadera
  3. Svar; roligt :D

    Trist det där med "2011" :/

    SvaraRadera
  4. Oj, så mycket sött! Trist med mössorna bara.
    SV: Det går faktiskt förvånansvärt bra att hänga med i spanskan på föräldrakursen, man får bara "lyssna in sig lite" och så är man inne i det igen från vecka till vecka.

    SvaraRadera
  5. Vad mkt fint, body suiten från HM har vi också köpte! Svårt det där med köpstopp ;)

    Ellens turkosa Nalle kommer från Acne Jr :)

    SvaraRadera