tisdag 13 mars 2012

Resultatet av gårdagens fix

Påskris 2012

Ursäkta för min dåliga uppdatering igår, och i helgen...
Ska ta och skärpa till mig - jag lovar!

Tanken var att vi skulle haft två mjölktunnor med påskris och fjädrar, men då jag inte hittade så mycket påskris så fick vi pynta en tunna. Och sedan ett träd ute vid parkeringen.
Men såhär blev i alla fall resultatet med mjölktunnan!

Skönt med sovmorgon, och jag har nu precis ätit upp min goda frukost. 
Idag börjar föräldrautbildningen. Det ska bli riktigt skoj att träffa fler gravida i staden :)
Igår kväll gjorde vi i ordning alla bebiskläder och det första jag gjorde när jag klev upp var att sätta på en tvättmaskin med de ljusa kläderna. Så snart ska nästa maskin in - med mörka kläder.
Sedan skall all tvätt vikas fint igen, och in i bebis skåpet.
Även BB-väskan ska fixas klar!

Nä nu ska jag hoppa ur pyjamasbyxorna och gå ut på promenad. Dock verkar jag dragit på mig en inflammation i benen. Mindre skönt, men ut måste jag :)

1 kommentar:

  1. Så fint ris, ska nog kika förbi Indiska idag och köpa deras färgglada i oranget och grönt idag :D
    ÅH tack snälla du, kul att höra att jag inspirerar! Vad vill du ha för café? :)

    SvaraRadera