onsdag 7 mars 2012

Hicka

Nu har jag intagit mellanmål i form av jordgubbskräm, mjölk och banan.
Så nu är jag mer än redo att vandra ut i trädgården med hundarna.
På våren och sommaren så är det verkligen underbart med egen trädgård, och att kunna sitta ute och sola.

Innan jag går ut ska jag bara äta någon rad av min marabou choklad - mitt nya begär är glass och marabou choklad. Så därför köpte jag hem två stora chokladkakor och glass igår.
Ett tips är "päron split" i mjukglass, som var riktigt god och frisk :)

Bebis har hicka och hela magen rör sig  <3 Kanske är h*n också sugen på choklad!

Bebis gör att jag börjar få lite svårt att sova om nätterna, och jag börjar bli lite öm i fogarna eftersom att jag hela tiden vänder och vrider på mig. Viktor har därför lagt fram förslaget att vi skall försöka byta sida, men vi får se!

2 kommentarer:

  1. Åhh va mysigt att bebisen hickar.
    Va man saknar att vara gravid nu efteråt.

    Sv: jaaa det är ju så jobbigt att vara utan dom speciellt när de är hon någon man inte själv känner.

    SvaraRadera
  2. Det var helt magiskt att höra det lilla hjärtat slå!!!:) Allting var bra med både mig och bebisen, så det känns riktigt bra:) man känner sig alltid så lycklig efter ett besök hos bm. :)

    Åh vad gott med choklad! Jag skulle kunna äta det hela tiden, jämt ;p

    SvaraRadera