lördag 10 mars 2012

70 dagar

Idag är det 70 dagar kvar till bf som är 19/5 - kan ni tänka er...70 dagar?
Tiden bara försvinner!!!
Men vad vi längtar efter vår busiga älskling i magen <3

Våra 70 dagar har vi firat genom att vara ute och fixa vårfint i trädgården, så att allt är fint och klart tills bebis kommer. Älsklingen är fortfarande ute och eldar i tunna.
Men nu ska jag snart sätta igång med laxen och potatisen,
och lagom till melodifestivalen blir det gurka, morot, chips och dip...

Denna vecka har varit enorm när det gäller choklad, jag som inte haft några direkta cravings under graviditeten har under denna vecka vräkt. Jaa fullkomligt VRÄKT i mig tre stycken chokladkakor...
Katastrof, men nu har jag fått min dos choklad under graviditeten :)

Magbilder tas under kvällen, och kommer upp i morgon.
Trevlig lördag alla läsare!

2 kommentarer:

  1. SV: Ja, hon får gärna stanna där inne ett tag till, och tiden får gärna gå fort.

    Lägg upp lite magbilder så jag har något att roa mig med :D

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! :D

    Nä det var inte städningen som satte igång det, utan det blev det planerade snittet på måndag morgon :)

    Förstår att du längtar efter att få träffa din lilla skatt också, men nu har du inte så långt kvar och även fast man längtar mer och mer så tycker jag tiden gick rätt så fort på slutet :)

    SvaraRadera