söndag 11 mars 2012

Jordgubbskräm

Nu har jag ätit lite jordgubbskräm, för annars vaknar jag i natt av att magen skriker efter mat.
Kräm är något jag alltid kopplat ihop med sommaren, men när mamma härom dagen hade köpa kräm till oss så fick jag genast ett "ha-begär". Nu går det oftast inte en dag utan att jag äter kräm :)

Har suttit i ett par timmar och arbetat med hemsidan Älskling och Jag, och planerar lite nyheter för webshopen!
Men snart ska jag ge upp, och gå och lägga mig i sängen och kolla på tv.

Idag har vi varit ute på promenad i över två timmar, och det var väldigt uppskattat tyckte Whisky.
Det gick faktiskt bra för mig också...om jag får bestämma hur fort vi ska gå.
Viktor går snällt bredvid, men han hade nog önskat ett högre tempo.


Vi längtar något förbaskat efter barnvagns-promenaderna, och om två månader så är det dax!

I övrigt så var vi väldigt nära för att krocka förut. Viktor vill att jag ska sitta så lite som möjligt bakom ratten med tanke på kulan. Men jag beslutade att jag skulle köra upp till syster idag, och jag gjorde det. Dock mötes vi av en väldigt idiotisk omkörning... och var millimeter ifrån att krocka. Som tur var så var vägen så pass stor att jag hade möjlighet att väja undan.
Väldigt chockad blev jag minst sagt, och tur att allt gick bra!
Men självkart undrar man vilken idiot som gör omkörning vid möte...

Oj då nu blev det visst ett väldigt blandat inlägg, med massa skit... 
Tanken var att jag skulle skriva hur otroligt glad jag blir av era kommentarer, och att mina läsare ökar för varje dag!
Så fortsätt kommentera vetja <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar