måndag 5 mars 2012

Disken

Måndag och jag har precis tagit hand om disken, så nu jobbar diskmaskinen förfullt.
Ska nu arbeta lite mer ett par uppgifter som handlar om miljöbalen och dess paragrafer (§)...
Det är nog troligtvis min sysselsättning för dagen, ska även försöka hinna med en promenad med vovvisarna.
Det blir ju somsagt inte så långa promenader längre, men lite frisk luft får vi allt!

Jag har funderat lite på vad jag ska sysselsätta mig med innan bebis kommer. Ska försöka att kombinera plugg, arbete och lite fritid.
Beslutade igår att jag skall ta och fixa listerna inne på toan, men även slipa och måla om våra utemöbler.
Och självklart försöka få i ordning på landen runt i trädgården!
Jag tror det kommer bli ganska lagom projekt för min del, men jag lär nog även komma på tusen saker till...

1 kommentar:

  1. Sarah - bf 17 maj5 mars 2012 kl. 12:04

    Jag försöker också komma på vad jag ska sysselsätta mig med... Slutar plugga den 2 april så då är det 1,5 månader att slå ihjäl. Hoppas på en fin vår så att jag kan vara ute på vårt landställe och pyssla. Även sova kvar om det inte är för kallt. Antar att dessa dagar kommer gå i snigelfart!

    SvaraRadera