fredag 23 mars 2012

Magen


Goo morgon på er!
Jag satt och kollade igenom lite bilder på magen, och tänkte att jag lägger upp en liten jämförelse.
Här nedan är när jag var i vecka 21+0, och bilden nedanför den är tidigare veckas. Alltså 31+0, hela 10 veckor i mellan.
Även om man inte själv ser att kulan växer så ser jag nu att det har den ju trots allt gjort :)

Idag ska jag göra som gårdagen - ha dörren öppen och sitta och plugga på altanen.
Sen när Viktor slutat så ska vi lämna in vår bil för värdering på bilfirman, inför inbyte. Och nästa vecka har vi troligtvis en ny bil, eftersom att den är reserverad åt oss.
Helgen kommer innebära fix i trädgården!

Det var dåligt med frågor, tar det som att ni inte vill veta mer om mig helt enkelt...
Eller kanske vet ni redan allt, inte vet jaaa ;)
Kommer ni på något så fråga på bara!
21+0
31+0

3 kommentarer:

  1. Sjukt vad den lilla magen kan växa på "bara" tio veckor!! =)
    Jag kan ställa lite frågor:
    - vad läser du för nåt?
    - jag har blivit helt besatt av min navel, jag tycker den ser för rolig ut - du som är ungefär lika långt gången som jag - vad har hänt med din?? :D

    fin header förresten!
    kram

    SvaraRadera
  2. Svar; dom var riktigt goda! :D

    Grattis till din graviditet! :)
    Jag tyckte min mage växte fort runt den där tiden också, men nu har jag liksom vant mig. Jag brukar stå framför spegeln och säga "men den är väl inte så himla stor?!" haha, :P

    SvaraRadera
  3. Visst ser man skillnaden :) Mysigt.

    SvaraRadera