torsdag 15 mars 2012

Stan

Åkte in vid tio i morse för att kika in de nya affärerna i stan.
Köpte som sagt tidigare även Frontline till Whisky, så att han inte behöver plågas av de äckliga små krypen...

Passade även på att hämta en gravidbox på apoteket, och så mycket nödvändiga saker det var med.
Även ett helt paket blöjor!
Tvättade ju alla bebiskläder häromdagen och nu har vi sorterat och bestämt vilka som ska med till bb.
Återstår bara att packa ner dem i bb-väskan.
Jag har även lovat Viktor att göra i ordning min väska, men vilka kläder ska jag välja? hihi

Nu ska jag ner på stan en sväng igen, Intersport håller nämligen på att bygga om och säljer ut alla easytone-skor.
Skor som jag verkligen rekommenderar er andra att köpa!
Jag har ett par sedan tidigare, och eftersom att min reumatism gör att jag svullnar i fötter och ben så har jag ALDRIG haft ett par skönare skor.
Jag lurade även på Viktor ett par sådana i somras, och han är också jätte nöjd.
Därför ska jag nu ner och fynd ett par skor till mig, och ett par till Viktor :)

2 kommentarer:

  1. Har också tvättat alla babykläder nu!

    Förresten har du sett att kronans droghandel kommit med babybox?? :)

    SvaraRadera
  2. SV; Åh vad gullig du är!! Tusen tack:) Hur är allt med dig? Kram

    SvaraRadera